Ny tilleggsfunksjon i Cordel UTE: Pakkseddel
09th mar 2023
Gjør en mer effektiv varebestilling med de smarte funksjonene som ligger i Cordel
Bestilling og innkjøp i Cordel hjelper deg når bestillingen til en ordre er klar til å bli sendt. I tilbudsfasen henter du ut priser direkte fra en rekke leverandører med ønsket påslag. Det gir deg et så korrekt prisoverslag som mulig. Når kunden aksepterer tilbudet og ordren settes, sender du enkelt inn en bestilling på varene. Utleggene tilknyttet bestillingene legges direkte på prosjektet eller ordren.
Med Cordel trenger du ikke lenger logge inn i flere ulike bestillingsportaler for å få oversikten over bestillingene du har gjort på et prosjekt. Bestillingene ligger automatisk samlet inne på kundekortet i Cordel.
Når du skal bestille er det kun noen få klikk som må til for å kunne velge den grossisten som er billigst eller som kan levere hele ordren din. Her sparer du mye tid som tidligere gikk med til å kontakte ulike grossister og for å regne ut prisdifferanser.
For VVS- og elektrobedrifter ligger lagerbeholdning og priser hos alle de største grossistene klare inne i Cordel. Det gir din bedrift et viktig fortrinn ved at du kan finne det utstyret du trenger og kjenne til selvkost og leveringstid på få klikk i Cordel.
For bedrifter innen elektro er det også en rekke utstyrsleverandører som ligger inne i systemet.
Materiellregisteret lar deg enkelt sammenligne prisene fra forskjellige grossister.
Et rikt materiellregister fra grossister gir deg mulighet for å sjekke lagerstatus og bestille direkte i Cordel.
Planlegg dine bestillinger slik at din bedrift ikke behøver være bank eller varehus.
Etter kalkulasjon i Cordel er materialisten din ferdig satt opp på ordren basert på bestillingsgrunnlaget.
Oversikt over alle bestillinger på ett og samme sted direkte knyttet på ordre.
Dine ansatte kan registrere og sende bestillinger fra Cordel UTE.
Pakkseddel er filer som inneholder kvitteringer, varenummer og varer som er kjøpt fra grossist. Du vil med Pakkseddel i Cordel UTE kunne se hvilke varer og annet materiell du har kjøpt, til ulike ordre og prosjekter minutter etter du har handlet hos din grossist. Dette gjør at du raskt kan legge inn de ulike varene på aktuell ordre.
Kontakt selger
(+47) 70 17 84 10 salg@cordel.no Kontakt ossHenvendelser
Kalkulasjon og tilbud
Anbudskalkulasjon
Ordre
Prosjektstyring
Personalplanlegger
Bestilling og innkjøp
Inngående faktura
Timeregistrering
Materiellregistrering
Dokumentasjon
FDV-dokumentasjon
Utgående faktura
Lager