Send dine tilbud og ordre til kunder eller samarbeidspartnere for digital signering direkte fra Cordel!
Nå kan du enkelt administrere dokumenter direkte fra Cordel og digitaliserer tidkrevende trinn for å få godkjent tilbud og ordre. Med elektronisk signering i Cordel kan du sende tilbud og ordre på en profesjonell måte til dine kunder og samarbeidspartnere, og gjøre det enklere for kunde og gi rask aksept med digital signering.
Slik fungerer det:
Når modulen er ferdig satt opp for en bruker vil utskrifter fra ordre og tilbud ha en knapp som heter «Til signering».
Fra Cordel vil du ha mulighet til å sende til flere enn en mottaker og valgfritt antall brukere kan benytte tjenesten.
Dokumenter sendt til signering vil bli lagret under ordren/tilbudet sine dokument og under kundens dokument. I dokumentfanen vil du enkelt se status for dokument sendt til signering og hvor i signeringsprosessen dokumentet er.
Kom i gang med elektronisk signering i Cordel!
For mer informasjon eller bestilling ta kontakt med oss på telefon 70 17 84 10 eller send en e-post til salg@cordel.no
Tjenesten for elektronisk signering leveres i samarbeid med Scrive og er tilgjengelig for brukere av Cordel 2.0 som har server/skyløsning via Cordel Norge AS.