Cordel UTE
Med Cordel i lomma har du alltid det du trenger for å registrere og dokumentere ditt arbeid på farten. Data synkroniseres automatisk med resten av systemet slik at alle sitter på nyeste data.
Med Cordel i lomma har du alltid det du trenger for å registrere og dokumentere ditt arbeid på farten. Data synkroniseres automatisk med resten av systemet slik at alle sitter på nyeste data.
Funksjonen er inkludert i:
Samle alle notater og informasjon om kunden på ett sted. Resultatet blir et ryddig kunderegister og full kontroll på mulig nye oppdrag – samt tilgjengelig og oppdatert kundeinformasjon for alle ansatte.
Her får du samlet all informasjon om prosjektet eller jobben på ett sted. Dette gir deg full oversikt på hvordan du ligger an underveis i prosjektet – og viser hvor lønnsom leveransen var når oppdraget er ferdig levert.
Gir deg god kontroll over bemanningen for alle ordrer og prosjekter. Bemanningsplanene du setter i Cordel vises øyeblikkelig i den enkelte ansattes Cordel-app.
Tar oppgaven med å samle alle bestillingene du har gjort på en ordre ett sted – og gir deg raskt en oppdatering på grossisters varestatus og priser.
I Cordel fører de ansatte selv timer i appen – med få tastetrykk. Du kan legge inn hvilke priser som skal følge timeregistreringen for din bedrift.
Bidrar til en raskere og kortere faktureringsprosess på ferdige servicejobber. Med hele ordreboka «i lomma» registrerer den ansatte selv alt forbruk direkte på ordren.
Oppnå bedre kundeforhold med god dokumentasjon. Et godt dokumentert prosjekt gjør kundene dine tryggere på at jobben du har utført er gjort riktig – også gjennom signerte tilleggsordrer for endringer på oppdraget.
Gir deg god kontroll på hele prosessen fra lagerbeholdning og varetelling til bestilling og innkjøp. Du bestemmer hva et lager i din bedrift er – arbeidsbil, hovedlager eller butikklager.