orange blob hero

Hold god orden i dine henvendelser

Funksjonen er inkludert i:

Cordel PROFF

Cordel TOTAL

Henvendelser i Cordel gir deg et ryddig kunderegister og full kontroll på mulige nye oppdrag

Når du starter en jobb eller et prosjekt med å skrive ned informasjonen på telefonen eller løse post it-lapper, kan det fort bli litt rot i kundehenvendelsene. Viktige stikkord og ønsker fra kunden blir fort glemt – for ikke å snakke om kommunikasjonen mellom deg og dine kolleger.

Når dere jobber i et system som samler all informasjonen på ett sted og gjør oppdatert kundeinformasjon tilgjengelig for alle ansatte – unngår dere misforståelser. Bedriften din fremstår mer solid når alle ansatte med kundekontakt har oppdatert informasjon og endringsønsker.

Et godt arbeidsverktøy for å registrere kundehenvendelser sparer dere også mye for tid når det kommer til videre dokumentasjon og arbeidsgrunnlag.

Forenkler tilbudsprosessen for håndverkeren

Informasjonen du legger inn i henvendelser brukes videre til tilbudsarbeid og ved utføring av jobben. På denne måten får du med bilder og notater fra befaringer eller når du mottar en telefon fra en ny kunde. Dette kan være målinger av rom og vegger for en maler, notering av slukplassering for en rørlegger eller plassering av stikkontakter for en elektriker.

Gjennom gode notatfelt og mulighet for sjekklister kan du også gjøre en viktig kvalitetssikring på dette trinnet for en videre effektiv tilbudsprosess.

pc icon

Muligheter på kontoret

Videreføring av informasjon

Ta med informasjon fra henvendelser videre i prosjektet.

Tildel oppgaver

Sørg for at rett person blir satt på saken.

Tidsfrister

Gi god kundeservice og følg opp kundene dine til riktig tid.

Kategorisering

Utfører du forskjellige oppdrag? Kategoriser henvendelsene for bedre kontroll.

Opprett tilbud og ordrer

Opprett et tilbud eller en ordre direkte fra henvendelser.

mobile icon

Muligheter ute i felt

Opprett på farten

Det er enkelt å registrere kundehenvendelser i appen når du er ute på oppdrag.

God kundeoversikt

Legg inn henvendelse på en eksisterende kunde eller opprett en ny.

Alltid oppdatert informasjon

Noter hva henvendelsen handler om slik at detaljer ikke går i glemmeboka.

Dokumentasjon

Legg til bilder, sjekklister og annen dokumentasjon og få en bedre oversikt over oppdraget.

Nysgjerrig på hvordan vi sammen kan spare tid?

Book en gratis demo i dag! Fyll ut skjemaet så tar vi kontakt.