Hold god orden i dine henvendelser
Henvendelser i Cordel gir deg et ryddig kunderegister og full kontroll på mulige nye oppdrag
Når du starter en jobb eller et prosjekt med å skrive ned informasjonen på telefonen eller løse post it-lapper, kan det fort bli litt rot i kundehenvendelsene. Viktige stikkord og ønsker fra kunden blir fort glemt – for ikke å snakke om kommunikasjonen mellom deg og dine kolleger.
Når dere jobber i et system som samler all informasjonen på ett sted og gjør oppdatert kundeinformasjon tilgjengelig for alle ansatte – unngår dere misforståelser. Bedriften din fremstår mer solid når alle ansatte med kundekontakt har oppdatert informasjon og endringsønsker.
Et godt arbeidsverktøy for å registrere kundehenvendelser sparer dere også mye for tid når det kommer til videre dokumentasjon og arbeidsgrunnlag.
Forenkler tilbudsprosessen for håndverkeren
Informasjonen du legger inn i henvendelser brukes videre til tilbudsarbeid og ved utføring av jobben. På denne måten får du med bilder og notater fra befaringer eller når du mottar en telefon fra en ny kunde. Dette kan være målinger av rom og vegger for en maler, notering av slukplassering for en rørlegger eller plassering av stikkontakter for en elektriker.
Gjennom gode notatfelt og mulighet for sjekklister kan du også gjøre en viktig kvalitetssikring på dette trinnet for en videre effektiv tilbudsprosess.