Ole bruker Cordel i enkeltmannsforetaket sitt, med en tanke om fremtiden. Han valgte en løsning som gjør at han sømløst kan utvide bedriften sin med flere ansatte, uten å måtte endre fagsystemet der han prosjekterer, fakturerer og gjør alt annet kontorarbeid.
Det viktigste er likevel all tiden han sparer, som han kan bruke til inntekstgivende arbeid ute i felt. Ole er spesielt glad i Cordel UTE-appen som gjør at han kan nesten fikse alt papirarbeid ute i felt.
Vi hjelper deg enkelt i gang med:
Sammenlign pakkene for å finne den som passer deg best:
ONE | PROFF | TOTAL | |
---|---|---|---|
Kalkulasjon og tilbud | |||
Disse funksjonene gir deg muligheten til å styre dine salgs- og kundeprosesser – fra en enkel henvendelse til et ferdig sendt tilbud. Oppnå en bedre lønnsomhet ved å basere dine tilbud på gode kalkulasjoner. |
|||
Ordre | |||
Her får du samlet all informasjon om prosjektet eller jobben på ett sted. Dette gir deg full oversikt på hvordan du ligger an underveis i prosjektet – og viser hvor lønnsom leveransen var når oppdraget er ferdig levert. |
|||
Personalplanlegger | |||
Gir deg god kontroll over bemanningen for alle ordrer og prosjekter. Bemanningsplanene du setter i Cordel vises øyeblikkelig i den enkelte ansattes Cordel-app. |
|||
Timeregistrering | |||
I Cordel fører de ansatte selv timer i appen – med få tastetrykk. Du kan legge inn hvilke priser som skal følge timeregistreringen for din bedrift. |
|||
Materiellregistrering | |||
Bidrar til en raskere og kortere faktureringsprosess på ferdige servicejobber. Med hele ordreboka «i lomma» registrerer den ansatte selv alt forbruk direkte på ordren. |
|||
Dokumentasjon | |||
Oppnå bedre kundeforhold med god dokumentasjon. Et godt dokumentert prosjekt gjør kundene dine tryggere på at jobben du har utført er gjort riktig – også gjennom signerte tilleggsordrer for endringer på oppdraget. |
|||
Utgående faktura | |||
Med Cordel kan du fakturere alle jobbene dine elektronisk – samtidig som du er trygg på at alle detaljer er riktige og oppdatert. Faktura henter automatisk informasjon fra Cordel om medgått arbeidstid og materiell på prosjektet. |
|||
Bestilling og innkjøp |
– |
||
Tar oppgaven med å samle alle bestillingene du har gjort på en ordre ett sted – og gir deg raskt en oppdatering på grossisters varestatus og priser. |
|||
Inngående faktura |
– |
||
Med Cordel kan du alltid se et oppdatert kostnadsbilde for hvert ordrenummer. Systemet kan motta fakturaer direkte fra grossister, og du kan enkelt sette kostnadene til rett prosjekt eller ordre. |
|||
Henvendelser |
– |
||
Samle alle notater og informasjon om kunden på ett sted. Resultatet blir et ryddig kunderegister og full kontroll på mulig nye oppdrag – samt tilgjengelig og oppdatert kundeinformasjon for alle ansatte. |
|||
Prosjektstyring |
– |
||
Dette er et prosjektstyringsverktøy utviklet for håndverksbransjen. Få bedre oversikt over prosjektøkonomien gjennom live status på ordre, lønnsomhet, kostnadskontroll og forventet forbruk. |
|||
Lager |
– |
||
Gir deg god kontroll på hele prosessen fra lagerbeholdning og varetelling til bestilling og innkjøp. Du bestemmer hva et lager i din bedrift er – arbeidsbil, hovedlager eller butikklager. |
|||
Anbudskalkulasjon |
– |
– |
|
En solid støtte for deg som ønsker å ha oversikt og kontroll når du utformer tilbud til dine prosjekter. Spar mye tid ved å bruke ferdige kalkulasjonspakker i Cordel Anbudskalkulasjon – som automatisk legger til materiell bruk og arbeidskostnader. |
|||
kr 1337,- per bruker / mnd |
kr 1330,- per bruker / mnd |
kr 2390,- per bruker / mnd |
kr 3090,- per bruker / mnd |