5 tips til å velge det beste prosjektstyringsverktøyet
20th okt 2021
Henvendelser i Cordel gir deg et ryddig kunderegister og full kontroll på mulige nye oppdrag
Når du starter en jobb eller et prosjekt med å skrive ned informasjonen på telefonen eller løse post it-lapper, kan det fort bli litt rot i kundehenvendelsene. Viktige stikkord og ønsker fra kunden blir fort glemt – for ikke å snakke om kommunikasjonen mellom deg og dine kolleger.
Når dere jobber i et system som samler all informasjonen på ett sted og gjør oppdatert kundeinformasjon tilgjengelig for alle ansatte – unngår dere misforståelser. Bedriften din fremstår mer solid når alle ansatte med kundekontakt har oppdatert informasjon og endringsønsker.
Et godt arbeidsverktøy for å registrere kundehenvendelser sparer dere også mye for tid når det kommer til videre dokumentasjon og arbeidsgrunnlag.
Informasjonen du legger inn i henvendelser brukes videre til tilbudsarbeid og ved utføring av jobben. På denne måten får du med bilder og notater fra befaringer eller når du mottar en telefon fra en ny kunde. Dette kan være målinger av rom og vegger for en maler, notering av slukplassering for en rørlegger eller plassering av stikkontakter for en elektriker.
Gjennom gode notatfelt og mulighet for sjekklister kan du også gjøre en viktig kvalitetssikring på dette trinnet for en videre effektiv tilbudsprosess.
Ta med informasjon fra henvendelser videre i prosjektet.
Sørg for at rett person blir satt på saken.
Gi god kundeservice og følg opp kundene dine til riktig tid.
Utfører du forskjellige oppdrag? Kategoriser henvendelsene for bedre kontroll.
Opprett et tilbud eller en ordre direkte fra henvendelser.
Det er enkelt å registrere kundehenvendelser i appen når du er ute på oppdrag.
Legg inn henvendelse på en eksisterende kunde eller opprett en ny.
Noter hva henvendelsen handler om slik at detaljer ikke går i glemmeboka.
Legg til bilder, sjekklister og annen dokumentasjon og få en bedre oversikt over oppdraget.